bemamai sorangan meluapkan sangkal

malam ini nah malam puasa yg ke 22,,,pas lawan acara tanglong di bjb, asalnya malam semalam handak tulak, sekalinya acaranya malam ini,,, sudah bejanjian nih handak tulakan lawan kawanan dikampus,,,sekali pas dinahapi seekong kd jadi, seekong kd kawa, macam2 ai alasan, aku makam sudah tejanji lawan sepupu, lawan kawanku,,,pas aku kada nyaman jadinya,,,sorang tu dewasa dah, masa masalah kaya ini ja plin-plan pakai kd jdi sgala,,,,
kada sekali ini ja pnk, rancak dah handak beulah acara tpi kd jdi trus,,,kdd rakat2nya lalu bekawan tuh,,,
ayuha tesarah ja dah lagi,,aku kd peduli jua lagi,,ibaratkan mun ada kematian tu nah aku kd tulak tu pnk,,saking sangkalnya,,,kd jdi trus beulah acara,,,,
kd kaya kawanan ku dikintap,,,handak apa ja jdi trus,,,beramiannya kh, besakitannya kah,,,aku lwn kekawanan dikintap tuh makan sepiring, guring sebantal, mandi segayung,,,ibaratnya kawan makan darah, sorang makan darah jua,,,
pokoknya aku aku, ikam ikam ja dah wayah ini,,,kd peduli lagi lawan yg namanya manusia tu mahluk sosial,,,
haaaaaaaaaaaaaah......mauk ku ky ini,,,
bujur jar si ( I ) buhan kita dikelas ni kd rami lalu bekawan,,,bepetak2 kytu bekawan,,,
tahu ah,,,aku kd menggaduhi jua lagi,,,yg penting kuliah, ada tugas gawi, turun kuliah, ulangan, nyaman lakas tuntung kuliah,,,,muyak dah
jaka kada meingatan harapan kuitan ampih ja sdh kuliah,,lingkungan ny kada mendukung lalu gasan menuntut ilmu,,,
maklumi lah mun tulisan diatas tuh camuh atau ada yg merasa tesindir,,,
aku mengetiknya melihati keyboard ja, kd melihati monitor,,
artinya apa yg ada dihati di pikiran ku langsung ku krtik dikeyborad,,kd pikir2 lagi,,,
Posted on 18.56 by Gusti Aulia Rahman and filed under | 1 Comments »

1 komentar:

Arif tosca mengatakan... @ 22 Agustus 2011 pukul 11.54

bujur tu... mamai aja
hehehe.,.,..,

Posting Komentar